Jom Klik!

21 March, 2010

Total Life Changes (TLC)

Salam saudara-saudari sekalian,

Buat pengatahuan kalian samua, Totallifechanges(TLC) ialah sebuah peluang perniagaan yang baru bertapak di Malaysia. Ia baru sahaje bertapak di Malaysia selama beberapa bulan dan ia telah mengubah 360 darjah rutin kehidupan saya yang selama ini hidup dalam kekurangan wang. Peluang seperti ini datang beberapa tahun sekali. TLC agak menakjubkan. . Saya boleh rasakan dalam masa yg singkat ia akan menjadi wadah paling popular untuk mencari pendapatan sampingan oleh yg memerlukan.

TLC bukanlah skim cepat kaya. Ia adalah MLM sejati. Memerlukan masa dan tenaga untuk berjaya. Tiada istilah 4D (Duduk Diam Dapat Duit). Tiada istilah jalan singkat. Bagi ahli yg ada istilah tersebut dalam minda, kegagalan sedang gembira menunggu mereka di hadapan. Yang ada ialah istilah kerja kuat,kejayaan kekal dan jangkapanjang,kesabaran dan ketabahan. Bagi ahli yg ada sifat tersebut, kejayaan sedang menunggu mereka selewat-lewatnya menjelang Hariraya tahun ini. Bagi yg merasakan hariraya tak lama lagi , itu petanda mereka akan berjaya kerana mereka adalah dari golongan yg sabar dan berfikiran ke hadapan. Insyaallah. Bagi yg lemah semangat apabila membaca ayat saya tadi, itu petanda kegagalan kerana mereka ada sifat nak kaya cepat dan berfikiran mundur. Insyaallah !


Apakah perkara yg mendorong anda menyertai TLC ? Jika anda bayangkan sebuah BMW dan sebuah banglo , dorongan tersebut belum cukup kuat untuk menjadi "bahan bakar" yg akan mendorong anda ke puncak kejayaan. Dorongan yg paling kuat adalah wajah anak-anak dan isteri anda menjelang Hariraya 2010. Bayangkan situasi ekonomi anda 8 bulan ke depan. Apakah cara yg dapat memberikan anda lonjakan ekonomi apabila tibanya waktu itu? Apakah yg boleh diberikan kepada orang tersayang jika anda menerima RM 50,000 atau RM 100,000 menjelang Hariraya?


TLC adalah alternative kepada mereka yg inginkan pendapatan tambahan. Jika anda di berikan pilihan utk kerja di Stesen minyak selepas waktu kerja utk mencari pendapatan tambahan dgn gaji tetap setiap bulan dan waktu bekerja 5 jam sehari ATAU bekerja di rumah 1-2 jam sehari di depan computer dan mendapat pendapatan yg semakin meningkat bulan demi bulan malahan dapat bersama-sama anak iseri,yg mana satu anda pilih ? Oleh itu jgn terus melenting apabila di tahun pertama usaha anda bersama TLC masih gagal memberikan sebuah BMW yg di impikan. Kekayaan adalah perkara ke-2 tetapi kesejahteraan dan kelapangan minda dari urusan hutang-piutang adalah perkara paling penting untuk anda dapatkan sebagai matlamat pertama. Matlamat kedua akan datang dengan sendiri !


Tujuan utama saya menulis kali ini ialah kerana saya ingin mengajak anda semua kerja secara satu pasukan bersama saya. Saya berpendapat adalah satu kerugian yg amat besar apabila tidak menggunakan sepenuhnya potensi "pakar-pakar" yg telah menjadi keluarga TLC terutamanya yg duduk di dalam group saya. Tuhan mengajar kita hidup sebagai satu pasukan. Otak akan dibantu oleh kaki, tangan, mata , hidung dan mulut barulah seorang manusia dapat menjadi sempurna. Setiap satu komponen tidak dapat wujud dengan secara sendiri. Begitu juga dengan TLC yg berkonsepkan MLM. Setiap seorang ahli tidak akan boleh berjaya tanpa di dukung oleh ahli yg lain. Leader manakah yg boleh berjaya tanpa memiliki downline ? Dan downline manakah yg boleh berjaya tanpa di bimbing oleh seseorang leader ?


Hakikatnya kita saling memerlukan. Bagi ahli yg inginkan kejayaan secara solo di dalam MLM tanpa mempedulikan nasib ahli yg lain, sebenarnya hanya masa yg akan menentukan tarikh kegagalannya. Di sini saya ingin menyeru ahli-ahli yang memiliki beberapa aset dan kepakaran agar menyumbang kepada kumpulan ini menerusi saya agar kita sama-sama boleh berkembang dan tiada ahli yg tercicir.


Ingat motto TLC ,

One Line , One Team , One Vision

Bagi yg belum mendaftar sila daftar di sini :

http://www.tlcpro.com/gettough


Hubungi saya segera. Terima kasih

Farisz,
017-3498134

No comments: